Useampia vauvauutisia on taas tupannut silmiini naamakirjassa. Miten ihmeessä menneenä kesänä naimisiin menneet ovat jo nyt raskaana ja mahat pystyssä profiilikuvissaan. Mitä mä olen tehnyt väärin, että mä en saa kokea sitä onnea ja iloa? Kyllästyttää tämä mielen vuoristorata. Tekis mieli huutaa, karjua tämä kiukku ulos.

"Meillä nappas heti pari viikkoa häitten jälkeen."

"Voi, ihanaa! Miten mahtavaa! Mä kuule luulen, että me ei tulla ikinä samaan lapsia. Ainakin jos tähän menneeseen pariin vuoteen on uskominen."

Kyllä. Olen oikeastikin onnellinen toisten vauvauutisten puolesta. En ole täysin kylmettynyt ja kyyninen, mutta voin kertoa, että joka kerta nuo uutiset satuttavat - koko ajan enemmän ja enemmän. 

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Mä varmaan kuolen kärttyisenä vanhana eukkona, jonka tehtävänä on ollut olla onnellinen muiden puolesta - vaikka väkisin.