Puhelimeeni ladattu "WomanLog"-kalenterini näyttää taas uhkaavasti KP1-ennusteita ensiviikkoon. Laskujen mukaan keskiviikkona pitäis taas kipuilla uuden kierron alkamista. Minkäänlaisia oireita mahdolliseen raskauteen liittyen ei ole ilmaantunut suolakurkkuhimon lisäksi. Eiköhän tämäkin kierto ole siis tyhjä arpa. Pakko silti salaa toivoa loppuun saakka.

Toisen osapuolen "tavara" on nyt analyysissä. Tuloksia odotellaan parin viikon päästä. Torstaina olisi toinen verikoe ja silloin sitten mittaillaan mm. kilpirauhasarvoja.

Mä olen kyllä tänään ollut niin kärttyinen vaimo, että taitaa kierron alku olla lähellä. Mä en vaan nyt jaksa yhtään stressata. Mä murehdin sitten vasta kierron ekana päivänä. Nyt mä yritän kadottaa tämän "projektista" aiheutuneen stressin ja murheet joulunalusvalmisteluihin. Ulkovalot on asennettu, ensimmäiset piparit koristeltu, joululaulujakin olen jo laulanut. Rakastan joulua! <3 Onneksi saan töissänikin riemuita lähesyvästä juhlasta joka päivä lapsekkaassa ympäristössä. :)

Paras joululahja jonka voisin miehelleni, omille vanhemmilleni ja appivanhemmille antaa, olisi tieto uudesta perheenjäsenestä, mutta taitaa vielä tämä joululahja jäädä antamatta.

Täytyy silti loppuun saakka uskoa...

all%20i%20want-normal.jpg