Huh...Kiirettä on pitänyt heti alkuvuodesta! Tosin tämä kiire ja tekeminen on ollut mieluista ja pää on pysynyt hyvin kasassa. Tiedän, että jos minulla olisi paljon luppoaikaa, käyttäisin ajan odottaen poliaikaa panikoiden ja tutkien kaikkea mahdollista netissä lapsettomuuteen liittyen. Tosin olen kyllä jo pitkälti kaikki suomenkieliset sivut varmasti kolunnut...

Olen nauttinut narskuvasta pakkasesta ja tehnyt virkistäviä lenkkejä koiran kanssa töiden jälkeen. Tänään ehdin lenkille jopa valoisaan aikaan! Aurinko on tuonut ihan valtavasti energiaa ja pirteyttä elämääni. En taida olla ainoa suomalainen, joka nauttii tällä hetkellä auringosta suunnattomasti. Monet ovat syksyn ja joulun aikana valittaneet, että väsyttää, masentaa ja raastaa tuo ainainen pimeys. Siltä se kieltämättä kyllä alkoi tuntuakin. Onneksi aurinko ei ole meitä Suomessa asustelevia hylännyt!

Huomenna tulee viikko myös ruokaremontin alkamisesta. Haluan tehdän nyt mahdollisimman paljon itse tämän mahdollisen tulevan "raskautumisprojektin" eteen. JOS minulla todettaisiin PCO, tulisi minun tiputtaa hiilarit ja sokerit alas. En halua aikuisiän diabetesta ja haluan olla kevyempi. Reilusti kevyempi. Ensimmäinen viikko on mennyt hyvin. Tilasin netin kautta Nutrilettin kolmen viikon aloituspakkauksen ja olen melko orjallisesti noudattanut pelkkää pussikuuria. Muutamana päivänä olen syönyt tonnikalaa, raejuustoa, kurkkua ja kananmunia. Viikonlopun juhlissa söin jauhottomia lihapullia ja salaattia. Kiloklubi.fi on jälleen ahkerassa käytössä. Helppoa ja ilmaista! 

Jos ja KUN tässä tämän vuoden puolella tulen raskaaksi, on paljon helpompaa selän ja muunkin terveyden kannalta olla kevyempi. Ja on se nyt kiva sanoa polikäynnillä, että olen jo tammikuussa tiputtanut muutamia kiloja ja projekti jatkuu.

Kierrossa mennään taas pian tärppipäivissä. Tällä viikolla pitää päivät hyödyntää, vaikka vakaa usko on meillä kummallakin, että tuskin tälläkään kertaa... Pessimistit eivät pety ja pää pysyy ehjänä, kun ei enää turhia toivo. (Tosin joka ainoa kierron lopussa mielessä itää iso toive...)

Taidan lähteä takaisin remonttihommiin. Päätimme tehdä pientä pintaremonttia huuushollissa ja siinä sitä urakkaa piisaa. On meinaa tapetit melko tiukasti seinässä kiinni! Tapetin repiminen ja nyrkkeilysäkin hakkaaminen hyvässä seurassa kuntosalilla ovat tällä hetkellä minun masennuslääkettäni. Toimii! Paukkupakkaspäivien aurinkoa unohtamatta...

Energisiä,aurinkoisia talvipäiviä kaikille! Nautitaan vihdoin tulleesta talvesta! :)