Mulla on lauantaista saakka ollut ihan hervottoman suuri himo suolakurkkuihin! Lauantaina laitoin krapulan piikkiin, mutta himo vaan jatkuu! Mä olen kohta rouskutellut jättipurkin rapsakkaita, suolaisia suolakurkkuja. Mun tekee mieli etenkin niitä minikurkkuja. :P Ja niiden pitää puraistessa pitää nimenomaan semmoista rouskausääntä. 

Tottakai googlasin tämän(kin) netistä ja suolakurkkuhimo yhdistettiin lähes poikkeuksetta jokaisessa www.kysytäällämetiedämmekaiken.vauva.fi -keskustelupalstojen viestiketjussa raskausoireisiin. Ha! Mä niin todistan tämän vielä kaikille, että suolakurkkuhimo ei aina tarkoita raskautta. Mä kun en todellakaan voi olla raskaana - vaikka salaa niin toivonkin ja seuraan taas ahdistuneena kaikkia mahdollisia raskauteen viittavia oireita kehossani.

Voihan suolakurkku mikä keskiviikko! :D Kai mä kohta nuolen tiiliskivien välistä rappausta ja pistelen takkahiiliä suuhuni siinä toivossa ja uskossa, että raskaana tässä vihdoin oltais. 

suolakurkku-normal.jpg