Blogihaaste 11/200

 

Ensimmäinen blogihaasteeni S1N1:ltä :) Kiitos!

Haasteen säännöt ovat seuraavat:
    1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
    2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
    3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
    4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
    5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
    6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.

Yksitoista asiaa minusta:
    1. Rakastan koiria. Etenkin omaani.
    2. Olen unelma-ammatissani.
    3. Olen jouluihminen.
    4. Teen kaiken aina viime tipassa. Kaiken!
    5. Rakastan nauramista.
    6. Haluan saada muut ihmiset ympärilläni nauramaan.
    7. Olen mukana politiikassa.
    8. Laulaminen on intohimoni.
    9. Vihreät kuulat ovat intohimoni jouluna - suklaan lisäksi.
    10. Rakastan matkustella. Matkustelisin enemmänkin, jos olisi varaa.
    11. Olen erittäin epäjärjestelmällinen ja tiedostan sen itse täysin!

Vastaukset S1N1n esittämiin kysymyksiin: 

1. Ehdottomasti koirat, sillä olen kissoille allerginen ja pidän kissoja ennalta-arvaamattomina.
 2. Parasta lapsuusmuistoa on vaikea nimetä, sillä minulla on ollut hyvä lapsuus, mutta täytyy sanoa, että ehkäpä se sitten on pikkusiskon syntymä. :)
 3. Jos minusta joskus äiti tulee, en tule koskaan lyömään lastani.
 4. Hävettää myöntää, mutta olen tainnut lukea tänä vuonna vain 5 kirjaa...
 5. Pitkä lämmin suihku, sillä saunassa mulle tulee paha olo. Suihkussa sen sijaan saatan viihtyä puolikin tuntia. :D
 6. En juo kumpaakaan. En kahvia, enkä teetä.
  7. Ehkä mä sitten sen repeämisen valitsisin enemmin kuin raskausarvet. :) Eikö niistä repeämistä kuitenkin aina jotenkin selviä?
 8. En ole tyytyväinen painooni. Melko harva nainen varmasti on.
 9. Lempiharrastukseni on ehdottomasti laulaminen.
 10. Usko, toivo, vai rakkaus? Rakkaus! Ilman rakkautta ei välttämättä ole toivoa tai uskoa parempaan.
  11. Naisgynekologi, jos on mahdollisuus valita.
 

Haastan seuraavat bloggaajat:


Missä olet pikkuinen
Mörri-Möykky
Etikkaa ja hattaraa
Toivo jotain kun puhallat
* Odotettu unelma
* Elävä ihme
* Vauvakuumetta
* Vastatuulessa
Kuiskaus tuuleen
Kohtalon ivaa
Juuri

Yksitoista kysymystä haastetuille:

1. Jos pitäisi valita, mistä aistista luopuisit?
2. Lempimusiikkisi?
3. Kaikkein rakkain joulukoristeesi?
4. Kaunein joululaulu?
5. Lapsuuden haaveammattisi?
6. Valkoinen vai musta?
7. Suklaa, salmiakki vai hedelmäkarkki?
8. Lempielokuvasi?
9. Unelmiesi matkakohde?
10. Jos olisi mahdollista, uskaltaisitko lentää avaruuteen?
11. Onko sinulla fobiaa?